Figyelem! A Barátok közt egy hónapra álomra szenderül, akárcsak én. De olvasd napról napra ezt a naplót, mert bizonyos események folytatódnak. Csak kicsit másképp...


2007. július 25., szerda

Cirkusz volt Novákéknál

Te jó Isten! Pénteken letudom az utolsó vizsgámat, és szombaton nyaralni megyek a nagyiékhoz vidékre. Remélem, nem zsákolok be pénteken egy UV-t, leadom az indexemet, és szabad vagyok! Most teljes gőzzel tanulok a médiatörire.

Apám reggel elindult a melóhelyére, természetesen - mint mindig - most is felébresztett. Anyu hajnalok hajnalán lement friss zsemléért a közeli boltba, aztán fél kilenckor elindult tanítani, ezeken a napokon az első órájánál lyukak tátonganak.

A húgommal úgy határoztunk, hogy mivel ránk fér egy kis lazítás, meg jó lenne egy-két új nyári ruhadarab, elmegyünk a Kristályba. Enci (a húgom) rákapott az ottani rockerbolt holmijaira. A gangon kiabálást hallottunk Novákék lakása felől. Noémi sírva hagyta el a lakást. Az udvarunkon összefutott a Tónival meg az Emmával, fél füllel valami olyasmit hallottam, hogy Laci bá kezet emelt rá, meghogy teljesen kikelt magából. Kíváncsi lettem volna a részletekre, azonban a húgom - aki nincs jóban a vele egykorú hármassal - siettetett, ugyanis ő az érettségijére készül, és neki is tanulnia kell.

A Kristályban vásároltam két pólót, meg egy rövidgatyát, a húgomnak egy halálfejes top tetszett meg, leszurkolt érte majdnem tízezret (ez nem komplett), majd hazafelé vettük az irányt. Orsival futottunk össze a házunk mellett, nagy bevásárlószatyor volt a kezében. Az arcáról lerítt, hogy valami nagy baj lehet náluk.

A kapuban Magdi néni, aki éppen kiöntötte a szemetet, nagy mosollyal fogadott. Végigmérte a nálunk lévő szatyrokat. A húgom fölment a lépcsőn, aztán kifagattam a mamit, hogy mi történt Bartával meg a Zsófival. Elmondta, hogy Zsófi szakított Zsolttal, de azt még nem tudja, hogy mi miatt. A lány a tegnap este egy részét Gézunál töltötte. Hírt kaptam arról, hogy Laci feldúlta az irodáját, Tilda és Pali éppen a papírokat szedik rendbe. Illetve egy jó infóval is gazdagabb lettem: hála az égnek a számomra nagyon rokonszenves Juli, meg a kevésbé szimpi lánya nem költöznek el. (Klaudia, ezt ne rontsd el!!!!!)

A húgom rémült képpel fogadott a lakásban, az aznapi posta volt a kezében...

Nincsenek megjegyzések: